14 Şubat 2017 Salı

Neden Pedalbox?

Neden Pedalbox?

Onca chiptuning ürünü varken neden Pedalbox diye merak ediyorsunuz. Pedalbox'ın bayisi ya da Pedalboz firmasından para kazanan bir blogger değilim. Araç modifiyesine olan tutkum beni detaylı bir araştırmaya itmiştir hep. Piyasada birçok ürünle karşılaşıp değerlendirdiğim markaların aksine bana 15 gün test sürüşü imkanı sağlayan tek marka olması birinci nedendi. Ürününe bu denli güvenen başka bir firmaya rast gelmedim daha. Uzman kadrosu ürünün montajını dakikalar içerisinde aracıma monte edip beni uğurladılar. 15 gün sürem olmasına rağmen ertesi gün ödemesini yaptım. Pedalbox'ı seçmemin ikinci nedeni ise alman markası olması. Alman markası önemli bir faktör mü derseniz bu sürücülere göre değişkenlik gösterebilir fakat almanların otomotiv sektöründe zirvede olması bu konuyu pek tartışmaya yönelik bir değere sokmuyor diyebilirim. Araç modifiyecileri DTE Systems'i bilirler. Alman markası olan DTE uzun yıllardır araç performansı ürünleri satmakta ve çok başarılı ürünler geliştirmektedir. Pedalbox'da bunlardan bir tanesidir. Ürünün performansının etkileyici olması da neden pedalbox demenize cevap olacaktır.


0 yorum:

Yorum Gönder